Характарыстыка вагона-электрастанцыі

Вагон дызель-электрастанцыя Вагон абсталюецца на базе пасажырскага вагона мадэлі 61-779.

Знешні выгляд вагона Знешні выгляд вагона

Па ўмовах забеспячэння бяспекі руху вагон абсталюецца хваставымі сігнальнымі ліхтарамі, сістэмай кантролю нагрэву букс і рэдуктара, пинчевой Пралётныя магістраллю 110 У, электрапнеўматычным і ручным стояночным тармазамі, сістэмай пажарнай сігналізацыі, вогнетушыцелямі самосрабатывающими парашковымі АСП-1 (у электрашчыта).

У склад вагона-электрастанцыі ўваходзяць наступныя памяшканні: працоўны тамбур, кацельнае аддзяленне, туалет, вузел сувязі, купэ правадніка, стерилизационное аддзяленне, гаспадарчае памяшканне, склад для гаспадарчага інвентара, прамежкавы тамбур-электрашчытавы, дызельнае памяшканне.

Уваходныя пляцоўкі тамбура абсталююцца дадатковымі адкіднымі прыступкамі.

Кацельнае аддзяленне існае. Замест кіпяцільніка усталёўваецца электраводанагравальнік V = 50 л для подвода гарачай вады к туалету.

Туалет абсталюецца унітазам і кутняй мыйнага чарай з нержавеючай сталі, бытавым змяшальнікаў з душавой сеткай, люстэркам, мыльніцай-сеткай, дазатарам вадкага мыла, палічкай для туалетных прыладаў, трымальнікам шклянкі і зубных шчотак, полотенцедержателем, гаплікамі для адзежы, трымальнікам туалетнай паперы , трымальнікам для паперы (сурвэтак), яршом для ўнітаза, трымальнікам дэзадаранта.

Вузел сувязі абсталюецца серверным шафай (пастаўка і ўстаноўка Замоўца) з падводам электрасілкавання (220 У, 1 кВт), кабельным высновай на даху вагона? 50 мм, бытавым двухкамерным халадзільнікам, крэслам для правадыра, вогнетушыцелем ОП-5.

Купэ правадыра абсталюецца верхняй і ніжняй спальнымі паліцамі, спінкай ніжняй спальнай паліцы, гаплікамі для адзежы, лесвіцай для ўздыму на верхнюю паліцу, дапаможнай ручкай, газетнымі сеткамі, брюкодержателями, адкідным падваконны столікам, разеткай 220 У.

Стерилизационное аддзяленне абсталюецца аўтаклаве (4 шт.) З падводам электрасілкавання (220 У, 2,5 кВт кожны) і вады, з адводам кандэнсату пад вагон.

Гаспадарчае памяшканне абсталюецца бытавой аўтаматычнай пральнай машынай з вертыкальнай загрузкай.

Склад абсталюецца стэлажом для гаспадарчага інвентара і стэлажамі для бялізны.

Прамежкавы тамбур-электрашчытавы абсталюецца размеркавальным, дэфлектарам з выцяжным вентылятарам на даху вагона, вогнетушыцелем ОУ-8 (2 шт.).

Дызельнае памяшканне абсталюецца дызель-генератарнай усталёўкай U = 380 У, 50 Гц, Р = 200-250 ква (2 шт.), Дызель-генератарнай усталёўкай U = 220 У, 50 Гц, Р = 4-6 ква, ахоўнымі бар'ерамі (2 шт.), модулямі парашковага пажаратушэння (2 шт.), дэфлектарамі з выцяжныя вентылятарамі (4 шт.), вогнетушыцелямі ОП-10 (2 шт.), электрычным паліўнай помпай, ручным паліўнай помпай.

Пад вагонам ўсталёўваюцца скрыні для захоўвання вугалю, паліўныя бакі V = 2000 л, кабельнай шпулькай для захоўвання кабеля.

Вагон абсталюецца знешніх уводам для падлучэння да электрычнай сеткі 380 У, 100 кВт, кабелем L = 50 м.

Для асвятлення памяшканняў вагона ўсталёўваюцца камбінаваныя свяцільні з індывідуальнымі электроннымі пускорегулирующими апаратамі, а таксама свяцільні з лямпамі напальвання. Для мясцовага асвятлення над паліцамі ў купэ ўсталёўваюцца свяцільні-сафіты.

Аконныя праёмы вагонаў абсталююцца алюмопластмассовыми вокнамі, святлоахоўныя шторамі.

Сістэма водазабеспячэння вагона абсталюецца помпавай станцыяй для забеспячэння неабходнага ціску вады.

Вагон абсталюецца вадзяной сістэмай ацяплення на цвёрдым паліве.

Сістэма пажарнай сігналізацыі забяспечвае выяўленне задымлення ў памяшканнях вагона, гукавую сігналізацыю ў службовае аддзяленне.

Каля ўваходных тамбурных дзвярэй котловой канца вагона ўсталёўваюцца кнопкі выкліку правадніка.

Вагон абсталюецца аўтаматычным электрапнеўматычным і пнеўматычным колодочные тормазам, ручным стояночным тормазам, чатырма стоп-кранамі для экстранага тармажэння.

Ручной тормаз павінен забяспечваць утрыманне вагона з максімальнай нагрузкай (брута не больш за 70 тс) на ухіле да 30 ‰.

Вагон абсталююцца аўтасчэпкамі тыпу СА-3 з абмежавальнікам вертыкальных перасоўванняў і паглынальнымі апаратамі Р-5П. Асноўныя ўсталявальныя памеры автосцепного абсталявання павінны адпавядаць ГОСТ 3475.

Вагон абсталююцца буферамі з заневоленными спружынамі.

№ п/п Характарыстыкі Параметр
1. Даўжыня вагона па кузаве, мм 26 100
2. База вагона, мм 19 000
3. Канструкцыйная хуткасць, км/г 160
4. Шырыня кузава вонкавая, мм 3 021
5. Вышыня восі аўтасчэпкі ад узроўню галоўкі рэек, мм 1 060
6. Габарыт вагона па ГОСТ9238-83 1-ВМ
7. Шырыня каляіны, мм 1 520
8. Колькасць спальных месцаў, шт 2
9. Прызначаны тэрмін службы вагона, гадоў 30
10. Максімальная працягласць следавання да першай экіпіроўкі, ч 24
11. Каэфіцыент плыўнасці ходу вагона, пры лімітавым значэнні не больш за 3,25 3,0
12. Сістэма ацяплення Вадкасная з нагрэвам вады вугальным катлом
13. Аўтаматызаваная цягніковая сістэма збору дадзеных аб рабоце абсталявання па складзе Маецца
14. Агароджа сістэм ацяплення Металічныя кажуха
15. Мадэль каляскі КВЗ ЦНДІ I (не котловой бок і котловой бок)
Дызельнае памяшканне-дызель-генератар U = 380 B Склад для гаспадарчага інвентара Дызельнае памяшканне-дызель-генератар U = 380 B Купэ правадыра Дызельнае памяшканне-дызель-генератар U = 220 B Вузел сувязі Калідор