У 1997 годзе пры садзейнічанні ПТКБ ЦП МПС Расіі І ЗАТ «Пік ПРА-ГРЭС» на заводзе быў асвоены рамонт пасажырскіх вагонаў з пераабсталяваннем у вагоны-шляхадаследчыя станцыі сістэмы ЦНДІ-4.

ЦНДІ-4 З бескантактным з'ёмам інфармацыі прызначана для бесперапыннага кантролю геаметрычных параметраў рэйкавай каляіны ў плане і профілі пад дынамічнай нагрузкай, станы галоўных і станцыйных шляхоў, адзнакі стану шляху на дарожным і сеткавым узроўні.

Пуцеобследовательская станцыя можа працаваць як у саставе хуткіх і пасажырскіх паяздоў, так і з асобным лакаматывам са скорасцю да 140 км/гадз. Яна кантралюе больш за 20 параметраў чыгуначнага пуці, частка якіх вызначаецца непасрэдна ў працэсе паездкі, а частка вылічаецца пасля яе на падставе атрыманых даных. Спажыўцамі інфармацыі з'яўляюцца службы пуці чыгунак, дарожныя цэнтры дыягностыкі, праектныя арганізацыі, дыстанцыі пуці і дэпартамент пуці і збудаванняў МПС Расіі.

У склад пуцеабследоўчай станцыі ўваходзяць:

  • Апаратную, салон, дызельнае памяшканне, электрашчытавую, жылыя купэ, купэ правадыроў, кухню, кацельнае аддзяленне, туалет, тамбур, кантрольна-вылічальны комплекс.

Новая мадыфікацыя шляхаабследоўчай станцыі ЦНДІ-4М мае значна палепшаныя тэхнічныя характарыстыкі.

Мадыфікацыя пуцеобследовательской станцыі ЦНИИ-4МД дадаткова абсталявана аптычнымі вымяральнымі сістэмамі бакавога зносу рэек, стыкавых зазораў, тэмпературы рэек і сістэмай вымярэння няроўнасцяў на паверхні катання рэек.

Мадыфікацыя пуцеабследоўчай станцыі ЦНДІ-4МГ дадаткова ацэньвае стан габарытаў унутраных паверхняў чыгуначных тунэляў. Праграмна-матэматычнае забеспячэнне дазваляе атрымліваць рэальную прасторавую карту ўнутранай паверхні тунэля і яе адрозненне ад праекта.

Вонкавы выгляд вагона Салон Салон Кухня Кухня Жылое купэ