Вагон-штаб, вагон-інтэрнат і вагон суправаджэння цягніка пуцявой машыннай станцыі (ПМС) прызначаны для павышэння ўмоў пражывання працоўных брыгад ПМС пры выездзе да месца выканання работ і могуць эксплуатавацца ў розных кліматычных умовах пры тэмпературы навакольнага асяроддзя ад мінус 40 0з да плюс 400З на магістральных чыгунках каляіны 1520 мм са хуткасцю да 120 км/ч.

Вагон-штаб, вагон-інтэрнат і вагон-суправаджэнне ПМС абсталююцца на базе пасажырскіх вагонаў пабудовы КВЗ (ТВСЗ) і ГДР выпуску з 1979 г.

Вонкавы выгляд вагона Вонкавы выгляд вагона

Прапанаваныя прадпрыемствам змены ўнутранага інтэр'еру і асаблівасці канструктарскіх і дызайнерскіх рашэнняў з улікам прымянення сучасных матэрыялаў, новых вузлоў, абсталявання і захаваннем патрабаванняў пажарнай бяспекі дазваляюць стварыць дадатковыя зручнасці і паляпшаюць умовы працы працоўных брыгад падчас дзяжурства, працы і выязных камандзіровак.

p>

На вагонах усталёўваюцца новыя: перагародкі, унутраныя дзверы, паліцы, канапы са спінкамі купэйнага тыпу, столі, абліцоўванне сцен, агароджы труб апалу, трубы апалу, ручная помпа і вентылі сістэмы апалу.

Вагоны з разукамплектаванымі сістэмамі электразабеспячэння камплектаваліся новымі энергасістэмамі вырабу ЗАТ "Гомельскі ВСЗ" (аналагічна сістэме ЭВ 10.02.31), узгодненай ПКБ ЦЛ МПС РФ да прымянення на вагонах, пераабсталяваных для прыгарадных паведамленняў, на паштовых, багажных. У склад энергасістэмы ўваходзяць электрашчыт Г 1900, генератар ГСВ-8Е/01 (магчымая дапрацоўка генератара 2ГВ.003), акумулятарная батарэя 40ВНЖ-300 (па жаданні замоўца магчымая ўсталёўка батарэі 40KL-250P). Для электразабеспячэння бытавых спажыўцоў (халадзільнікаў, відэаапаратуры, свч-печаў і інш.) вагоны абсталёўваюцца пераўтваральнікамі ПСЖ-1. Для магчымасці зарадкі акумулятарных батарэй ад знешняй сеткі, а таксама для харчавання вагонных спажыўцоў 50 У ад знешняй сеткі вагоны абсталяваны выпроствальна-зараднымі прыладамі У-ОПЕ 70-70.

Асвятленне вагонаў камбінаванае свяцільнямі з лямпамі напальвання на 50 В і 220 В і люмінесцэнтнымі свяцільнямі з індывідуальнымі электроннымі пускарэгулюючымі апаратамі (ЭПРА) для працы ад 50 В або 220 В (па жаданні заказчыка).

У вагоне суправаджэння ПМС маецца: тамбур (у кантавой сцяне ўсталяваны газавы балон з пракладкай газаправода ўсярэдзіне вагона да месца ўсталёўкі газавай пліты на кухні), 2-х мясцовыя жылыя купэ для адпачынку, санвузел, распранальня, душавая, калідор, кацельнае аддзяленне , салон-кухня, апаратнае памяшканне (электрашчытавая), дапаможнае памяшканне.

Кухня вагона суправаджэння абсталёўваецца кухонным мэблевым гарнітурам, сталом, 2-х канфорачнай газавай плітой, халадзільнікам.

Над столлю па праходзе насупраць душавой усталёўваецца бак для гарачай вады (бойлер) на 160 літраў з падводам гарачай вады да спажыўцоў (санвузел, кухня, душавая).

У вагоне-інтэрнаце ПМС ёсць: тамбур, шэсць 2-х мясцовых і два 4-х мясцовых жылых купэ для адпачынку, санвузел, раздзявалка, калідор, кацельнае аддзяленне, купэ правадыра, апаратнае памяшканне (электрашчытавая), дапаможнае памяшканне.

У вагоне-інтэрнаце ёсць сушыльнае памяшканне для прасушкі спецвопраткі пасля працы ў дажджлівае надвор'е ці ў зімовы час.

У вагоне-штабе ПМС маецца: тамбур (у кантавой сцяне ўсталяваны газавы балон з пракладкай газаправода ўсярэдзіне вагона да месца ўсталёўкі газавай пліты на кухні), два 4-х мясцовых жылых купэ для адпачынку, санвузел, калідор, кацельнае аддзяленне, кухня , салон, апаратнае памяшканне (электрашчытавая), купэ правадыра, канферэнц зала.

Кухня штабнога вагона абсталёўваецца кухонным мэблевым гарнітурам, сталом, 4-х канфорачнай газавай плітой, халадзільнікам, ЗВЧ-печчу.

Над столлю кухні ўсталёўваецца бак для гарачай вады (бойлер) на 160 літраў з падводкай гарачай вады да спажыўцоў (санвузел, кухня).

Вонкавая афарбоўка вагонаў выканана з выкарыстаннем прагрэсіўных тэхналогій, сучасных шпатлёвак, грунтоў і эмаляў высокай якасці і забяспечвае прывабны знешні выгляд і падаўжае тэрмін службы пакрыцця вагонаў.

Пераабсталяванне вагонаў выканана ў адпаведнасці з патрабаваннямі норм пажарнай бяспекі "вагоны пасажырскія міжнародных зносін паміж дзяржавамі-ўдзельніцамі СНД, Латвійскай Рэспублікай, Літоўскай Рэспублікай, Эстонскай Рэспублікай ад 29.11.99 г.".

Па жаданні заказчыка вагоны ПМС могуць камплектавацца дадатковым абсталяваннем. Магчыма абсталяванне камбінаваных катлоў ацяплення вагонаў сістэмай электраацяплення ад знешняй сеткі 380 В, а таксама абсталяванне вагонаў бытавымі кандыцыянерамі (спліт-сістэмамі).

ЗАТ "Гомельскі ВСЗ" асвоіла рамонт купэйных вагонаў і вагонаў-рэстаранаў пабудовы ГДР да 1983 г з перааборудамваннем іх у вагоны-сталовыя ПМС станцый (ПМС) з палепшаным дызайнам.

Змена ўнутранай планіроўкі, аснашчэнне яго сучаснай бытавой тэхнікай, выкарыстанне для дызайну экалагічна чыстых і практычных матэрыялаў дазваляе задаволіць узросшыя патрабаванні працоўных брыгад да камфорту ў дарозе, стварае дадатковыя зручнасці і паляпшае ўмовы працы абслуговага персаналу.

Вагон-сталовая ПМС прызначаны для эксплуатацыі ў розных кліматычных умовах пры тэмпературы навакольнага асяроддзя ад мінус 400З да плюс 400з на магістральных чыгунках каляіны 1520 мм са хуткасцю да 140 км/гадзіна.

У вагоне-сталовай ПМС устаноўлены новыя драўляныя вокны з адкіднымі фортачкамі, якія павышаюць і паляпшаюць цеплавы рэжым у вагоне. Абліцоўванне сцен і перагародак выканана з цяжкагаручых матэрыялаў падвышанай вадаўстойлівасці і які задавальняе патрабаванням пажарнай бяспекі.

У вагоне-сталовай, пераабсталяванай з купэйнага вагона, маецца: туалет з катлавага боку вагона, электрашчытавая, купэ правадыроў, кухня, салон для прыняцця ежы на 46 пасадачных месцаў, мыйнае памяшканне на месцы туалета з некатловага боку вагона.

У вагоне-сталовай, пераабсталяванай з вагона-рэстарана, маюцца: электрашчытавая, кухня, салон для прыняцця ежы на 46 пасадачных месцаў, рукамыйнае памяшканне.

У салоне для прыёму ежы ўсталёўваюцца мяккія канапы з мяккімі спінкамі, адкідныя столікі. салон камплектуюцца тэлеапаратурай.

Кухня абсталёўваецца кухонным мэблевым гарнітурам, працоўнымі сталамі і мыйкамі, газавай плітой, усталёўваецца бытавой 2-х камерны халадзільнік, прадугледжваецца месца пад усталёўку бытавога паветраачышчальніка.

На вагоне ўсталёўваюцца два пераўтваральнікі для падлучэння сеткі 220 У/50 ГЦ магутнасцю па 3 КВт кожны.

Люмінесцэнтнае асвятленне выканана з ужываннем сучасных электронных пускарэгулюючых апаратаў (ЭПРА).

Для забеспячэння пажарнай бяспекі пасажыраў вагон абсталёўваецца: двума вокнамі аварыйнага выхаду, самаспрацоўваючымі парашковымі вогнетушыцелямі, усталяванымі ў новым пульце кіравання энергазабеспячэннем вагона вытворчасці ЗАТ "Гомельскі ВСЗ", і ўсімі функцыямі, неабходнымі для пажаратушэння па плане мадэрнізацый.

Калідор Калідор Кухня Кухня Электрашчытавая Дызельнае памяшканне Дызельнае памяшканне Дызельнае памяшканне ВК экран з сістэмай знешняга відэаназірання

Мабільны пункт экіпіроўкі лакаматываў.

Разгортванне мабільнага пункта экіпіроўкі на аддаленых станцыях дазваляе мінімізаваць выдаткі па перадачы манеўровых лакаматываў у лакаматыўныя дэпо для экіпіроўкі і назад. Акрамя таго, гэты мабільны пункт дазваляе арганізаваць папаўненне расходнымі матэрыяламі лакаматывы ва ўмовах надзвычайных сітуацый.

Мабільны пункт экіпіроўкі складаецца з трох вагонаў – пескасушыльнага, пескараздатачнага і раздаткавага.

Пескасушыльны вагон укамплектаваны спецыяльным абсталяваннем для прыёмкі сырога пяску, сушкі яго і аўтаматычнай падачы ў песказдаткавы вагон. У пескараздатачным вагоне ўстаноўлена спецыяльнае абсталяванне, якое дазваляе вырабляць падачу сухога пяску ў лакаматывы ўсіх магчымых мадыфікацый.

Раздаткавы вагон прызначаны для экіпіроўкі цеплавозаў дызельным палівам, дызельным алеем, змазкамі і алеямі, падрыхтоўкі і экіпіроўкі астуджальнай вадой, а таксама падрыхтоўкі і экіпіроўкі дыстыляванай вадой акумулятарных батарэй цеплавозаў. Вагон абсталяваны разнастайнымі помпамі, заправачнымі рукавамі, устаноўкай для падрыхтоўкі дыстыляванай вады (аквадыстылятарам).

Для працы ў начны час сутак вагоны абсталяваны святлодыёдным асвятленнем. Таксама на вагонах устаноўлены вокны з алюмініевых профіляў з двухкамернымі шклопакетамі. Дахі вагонаў абсталяваны люкамі для загрузкі расходных матэрыялаў і правядзенні агляду і рамонту абсталявання. Працу ўсяго электраабсталявання ўсталяванага на трох вагонах забяспечвае аўтаномны дызельгенератар. Для зручнасці і мабільнасці абслуговага персаналу вагоны абсталяваны кантавымі дзвярамі і пераходнымі пляцоўкамі, для пераходу паміж імі не выходзячы на вуліцу.

Тэхнічныя характарыстыкі:

  • Прадукцыйнасць сушкі пяску – 1м3/гадзіна;
  • аб'ём хранімага высушанага пяску – каля 9 м3;
  • прадукцыйнасць вытворчасці дыстыляванай вады – 25 л/гадзіна;
  • аб'ём бака дыстыляванай вады - 860 л;
  • аб'ём бака вады для астуджэння - 2380 л;
  • хуткасць перапампоўкі дыстыляванай вады і вады для астуджэння - 8000 л/гадзіна;
  • аб'ём бака дызельнага алею - 3500 л;
  • хуткасць перапампоўкі дызельнага масла - 19,5 м3/гадзіна;
  • хуткасць перапампоўвання алею – 5 м3/гадзіна;
  • аб'ём ёмістасці для восевага алею - 410 л;
  • аб'ём ёмістасці для асярнёнай змазкі - 410 л;
  • аб'ём ёмістасці для кампрэсарнага масла - 300 л;
  • аб'ём ёмістасці для авіяцыйнага масла - 310 л;
  • аб'ём ёмістасці для аўтала - 290 л;
  • хуткасць перапампоўкі дызельнага паліва - 35 м3/гадзіна.