Аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у дачыненні да юрыдычных асоб і грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў:
Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 зацверджаны Пералік адміністрацыйных
працэдур , што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі дзяржаўнымі арганізацыямі па зваротах грамадзян за выдачай даведак і іншых дакументаў, у тым ліку выконваемых ЗАТ "Гомельскі ВБЗ" (далей
Пералік ) .
- Структура ЗАТ «Гомельскі ВБЗ»;
- Графік асабістага прыёму грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў і юрыдычных асоб кіраўніцтвам ЗАТ "Гомельскі ВБЗ";
- Найменне адміністрацыйных працэдур;
- Вычарпальныя пералікі дакументаў і звестак, што прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;
- Формы (бланкі) дакументаў, неабходных для звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур, парадак іх запаўнення і прадастаўлення;
- Тэрміны ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;
- Тэрміны дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур;
- Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, а таксама рэквізіты банкаўскіх рахункаў для ўнясення такой платы;
- Час прыёму, месца знаходжання, нумар службовага тэлефона, прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку, пасада работніка (работнiкаў) арганізацыі, якія ажыццяўляюць прыём заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур;
- Найменне, месца знаходжання і рэжым працы вышэйстаячага органа і арганізацыі.
1. Найменне адміністрацыйных працэдур выкладзены ў Стоўбцах 1 Пераліку .
2. Пералікі дакументаў і звестак, што прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур выкладзены ў Стоўбцах 2 Пераліку .
3. Формы (бланкі) дакументаў, неабходных для звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур на ЗАТ "Гомельскі ВБЗ" не ўстаноўлены.
Зварот за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур на ЗАТ "Гомельскі ВБЗ" вырабляецца ў форме пісьмовай заявы (далей заявы).
Заявы павінны быць выкладзены на беларускай або рускай мове і адпавядаць наступным патрабаванням:
-
заявы грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў павінны змяшчаць:
- назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур;
- выклад сутнасці звароту, прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна;
- адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання) і (або) працы (вучобы);
- нумар тэлефона для сувязі;
- асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзян).
-
заявы юрыдычных асоб павінны змяшчаць:
- назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот,
- поўная назва юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання,
- выклад сутнасці звароту,
- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты,
- нумар тэлефона для сувязі;
- асабісты подпіс кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, завераны пячаткай юрыдычнай асобы.
Да заяў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы. У заяве павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) пацвярджаюць гэту
інфармацыю.
У выпадку, калі заява не адпавядае вышэйпералічаным патрабаванням, альбо ў ім змяшчаюцца нецэнзурныя, абразлівыя словы або выразы, альбо тэкст звароту не паддаецца прачытанню, яно можа быць пакінута без разгляду па сутнасці.
Заявы, у якіх не адзначаны прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна ці адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання) і (або) месца працы (вучобы) альбо назва юрыдычнай асобы (поўнае або
скарочанае) або яго месца знаходжання, прызнаюцца ананімнымі і, калі яны не змяшчаюць звесткi а злачынствах, па дазволе наймальніка (па дакладной запісцы) разгляду не падлягаюць.
Заявы адпраўляюцца па пошце на адрас: вул. Хiмакова, д. 4, 246014, г. Гомель або дастаўляюцца асабіста ў прыёмную кіраўніка па адрасе: кабінет № 20, вул. Хiмакова, д. 4, 246014, г. Гомель у працоўныя дні з 8.00 да 12.30 і з 13.15 да 16.45.
4. Тэрміны ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур выкладзены ў Стоўбцах 4 Пераліку .
5. Тэрміны дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур выкладзены ў Стоўбцах 5 Пераліку .
6. Плата за ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур не спаганяецца.
7. Час прыёму: рабочыя дні з 8.00 да 12.30 і з 13.15 да 16.45, месца знаходжання, нумар службовага тэлефона, прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку, пасада работніка (работнiкаў) арганізацыі, якія ажыццяўляюць прыём заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
- ЖЫЛЛЁВЫЯ ПРАВААДНОСIНЫ;
- ПРАЦА I САЦЫЯЛЬНАЯ АБАРОНА;
- АДУКАЦЫЯ;
- АХОВА ЗДАРОЎЯ;
- РЭГІСТРАЦЫЯ ГРАМАДЗЯН РЭСПУБЛIКI БЕЛАРУСЬ ПА МЕСЦЫ ЖЫХАРСТВА I МЕСЦЫ ЗНАХОДЖАННЯ Ў РЭСПУБЛІЦЫ БЕЛАРУСЬ;
- АТРЫМАНЫЯ ДАХОДЫ ВЫПЛАЧЫНАГА ПАДАТКУ, ЗБОРУ (ПОШЛIНЫ). АТРЫМАННЕ ВЫПIСКI З АДР ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ І ІНДЫВІДУАЛЬНЫХ ПРАДПРЫМАЛЬНІКАЎ,
альбо ў раздзелах Пераліку .
8. Вышэйшым органам кіравання ЗАТ "Гомельскі ВБЗ" з'яўляецца агульны сход акцыянераў. Звароты накіроўваць па адрасе: вул. Хiмакова, д.4, 246014, г. Гомель. Рэжым працы: з 8.00 да 16.45, абедзенны перапынак з 12.30 да
13.15, выходныя дні: субота, нядзеля. Адрас электроннай пошты: