Аб рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб.
Палітыка ў дачыненні да апрацоўкі персанальных дадзеных
- Парадак, час, месца і графік асабістага прыём грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб.
- Парадак разгляду зваротаў грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, і юрыдычных асоб.
- Парадак падачы электронных зваротаў.
- Нумары тэлефонаў "гарачых ліній", тэлефонаў даверу і даведачных службаў.
- Назва, месца знаходжання і рэжым працы вышэйстаячага дзяржаўнага органа і арганізацыі.
- Нарматыўныя прававыя дакументы, якія рэгулююць працу са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб
1. Парадак, час, месца і графік асабістага прыёму грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб.
Асабісты прыём грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў і юрыдычных асоб, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб (далей - асабісты прыём) ажыццяўляецца дырэктарам Таварыства, яго намеснікамі і галоўным інжынерам.
Асабісты прыём грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў і юрыдычных асоб, кіраўніцтвам Таварыства ажыццяўляецца згодна з графікам, як правіла, па папярэднім запісе.
Пры часовай адсутнасці ў дзень асабістага прыёму кіраўніка прыём праводзіць асобу, якая выконвае яе абавязкі па загадзе.
Дырэктар Таварыства, яго намеснікі, не маюць права адмовіць грамадзяніну, у тым ліку індывідуальнаму прадпрымальніку і юрыдычнай асобе ў асабістым прыёме пры звароце яго ва ўстаноўленым парадку непасрэдна да іх па пытанням, якія адносяцца да кампетэнцыі Таварыства, за выключэннем выпадкаў, калі заяўніку падчас асабістага прыёму ўжо быў дадзены вычарпальны адказ на пытанні, якія яго цікавяць, або калі перапіска з гэтым заяўнікам па такіх пытаннях была. спынена, або ў выпадку ўжывання заяўнікам падчас асабістага прыёму нецэнзурных або абразлівых слоў або выразаў.
Падрыхтоўку асабістага прыёму дырэктарам Таварыства, яго намеснікамі арганізуе спецыяліст групы справаводства і кантролю аддзела абмежавана-кадравай работы (далей ГДіК ОК) прыёмнай дырэктара, які ажыццяўляе папярэдні запіс грамадзян у працоўныя дні, пры асабістым звароце да яго заяўнікаў, а таксама пры іх звароце па тэлефоне або з дапамогай электронных сродкаў сувязі, высвятляе прозвішча, імя, імя па бацьку, месца жыхарства, работы наведвальніка, прапануе выкласці сутнасць пытання, з якім той звяртаецца, узгадняе з кіраўніцтвам Таварыства неабходнасць удзелу ў прыёме кіраўнікоў структурных падраздзяленняў, якія маюць дачыненне да разгляду звароту, а таксама вырашае іншыя пытанні. па забеспячэнні якаснага і арганізаванага прыёму грамадзян. Калі зварот з'яўляецца паўторным, то вывучаюцца ўсе існуючыя матэрыялы папярэдніх зваротаў.
Пры змене дырэктарам узгодненага парадку асабістага прыёму спецыяліст ГДіК ОК павінен паведаміць аб гэтым грамадзяніну, які запісаўся на прыём (у пісьмовай або вуснай форме), не пазней, чым за адзін дзень да запланаванага дня правядзення асабістага прыёму (у выключных выпадках - у той жа дзень да запланаванага часу асабістага прыёму), а таксама паведаміць яму пра дзень, на які пераносіцца прыём.
Прыём грамадзян ажыццяўляецца ў назначаны дзень і час у парадку чарговасці па адрасе: вул. Хімакова, д. 4, 246014, г. Гомель. Для яе захавання ў прыёмнай дырэктара вядзецца спіс.
Пры вусным звароце грамадзянін абавязаны прад'явіць дакумент, які сведчыць яго асобу, выкласці сутнасць звароту. Прадстаўнікі заяўнікаў павінны прад'явіць таксама дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.
Пытанні, з якімі звяртаюцца грамадзяне, па магчымасці, вырашаюцца падчас прыёму. У выпадках, калі вусны зварот грамадзяніна не можа быць дазволены непасрэдна падчас прыёму, ён выкладаецца ім у пісьмовай форме. Далейшы улік, рэгістрацыя і разгляд вядуцца ва ўстаноўленым парадку, вызначаным для пісьмовых зваротаў. На такіх зваротах робіцца адзнака "З асабістага прыёму".
Службовыя асобы, якія праводзяць асабісты прыём у Таварыстве, а таксама работнікі структурных падраздзяленняў, упаўнаважаныя ажыццяўляць папярэдні запіс на асабісты прыём, не маюць права адмовіць у асабістым прыёме, запісы на асабісты прыём, за
выключэннем выпадкаў:
- звароты па пытаннях, якія не адносяцца да кампетэнцыі Таварыства;
- звароты ў неўстаноўленыя дні і гадзіны;
- калі заяўніку падчас асабістага прыёму ўжо быў дадзены вычарпальны адказ на якія цікавяць яго пытанні;
- калі з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.
Службовая асоба, якая ажыццяўляе асабісты прыём, кіруючыся норматыўнымі прававымі актамі, у межах сваёй кампетэнцыі мае права прыняць адно з наступных рашэнняў:
- задаволіць просьбу грамадзяніна;
- даць вуснае тлумачэнне па сутнасці звароту;
- адмовіць у задавальненні просьбы, растлумачыўшы матывы адмовы і парадак абскарджання прынятага рашэння;
- прыняць пісьмовы зварот, калі пастаўленыя наведвальнікам пытанні патрабуюць дадатковага вывучэння або праверкі, растлумачыўшы яму прычыны, па якіх зварот не можа быць дазволены ў працэсе прыёму, парадак і тэрмін яго разгляду;
- прыняць іншае рашэнне.
Адказы на разгледжаныя па сутнасці вусныя звароты падлягаюць аб'яве заяўнікам падчас асабістага прыёму, і вынік іх рашэння адзначаецца ў часопісе прыёму грамадзян.
Калі вырашэнне пытання, з якім звярнуўся грамадзянін на асабістым прыёме, не ўваходзіць у кампетэнцыю Таварыства, то грамадзяніну даюцца растлумачэнні, у які дзяржаўны орган, іншую арганізацыю яму трэба звярнуцца для вырашэння пытанняў, выкладзеных у звароце.
Рашэнне аб пакіданні вуснага звароту, выкладзенага падчас асабістага прыёму, без разгляду па сутнасці аб'яўляецца заяўніку падчас асабістага прыёму службовай асобай, якая праводзіла асабісты прыём, з указаннем прычын прыняцця такога. рашэнні.
Прынятае на асабістым прыёме рашэнне або даручэнне падпісваецца кіраўніком, які праводзіў прыём.
Пры правядзенні асабістых прыёмаў па рашэнні дырэктара Таварыства, яго намеснікаў могуць прымяняцца тэхнічныя сродкі (аўдыё- і відэазапіс, кіна- і фотаздымка), аб чым заяўнік паведамляецца да пачатку асабістага. прыёму.
Графік прыёму наведвальнікаў, у якім указваецца прозвішча службовай асобы, дні і гадзіны прыёму грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў і юрыдычных асоб, інфармацыя аб папярэднім запісе вывешваюцца ў месцах, даступных для агляду наведвальнікаў Таварыства, на сайце http://www.vsz.gomel.by.
ГРАФІК
асабістага прыёму грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадрымальнікаў і юрыдычных асоб
кіраўніцтвам ЗАТ "Гомельскі ВБЗ"
Асабісты прыём ажыццяўляецца па адрасе: вул. Хімакова, д. 4, 246014, г. Гомель | ||
Кіраўніцтва | Дні і гадзіны прыёму | Кантактны тэлефон |
---|---|---|
Дырэктар ЗАТ "Гомельскі ВСЗ" Навуменка Аляксандр Уладзіміравіч |
Панядзелак з 14.00 Першы панядзелак месяцы з 8.00 да 12.00 |
33-70-39 |
Першы намеснік дырэктара - намеснік дырэктара па эканоміцы і фінансах Каназобка Аляксандр Мікалаевіч |
Аўторак з 14.00 | 33-70-28 |
Намеснік дырэктара - галоўны інжынер Панасюк Віталь Уладзіміравіч |
Асяроддзе з 14.00 | 33-70-19 |
Намеснік дырэктара па ідэалагічнай рабоце, кадрах і сацыяльных пытаннях Ермак Алена Дзмітрыеўна |
Аўторак з 8.00 да 10.00 Серада з 16.00 Пятніца з 14.00 |
20-48-18 |
Намеснік дырэктара па вытворчасці і камерцыйных пытаннях Калюка Аляксандр Уладзіміравіч |
Чацвер з 14.00 | 33-70-24 |
Намеснік дырэктара па эканамічнай бяспецы і рэжыме Набатаў Ігар Кімавіч |
Чацвер з 14.00 | 20-15-90 |
Намеснік дырэктара па тэхнічнай падрыхтоўцы вытворчасці і якасці Мякота Аляксандр Васільевіч |
Асяроддзе з 15.00 | 33-70-41 |
Прыёмная Плакушчава Святлана Віктараўна |
33-70-39 |
2. Парадак разгляду зваротаў грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, і юрыдычных асоб.
Зварот грамадзяніна не пазней за наступны працоўны дзень павінен быць прадстаўлены дырэктару Таварыства, яго намеснікам, па прыналежнасці на разгляд.
Па звароце павінны быць прыняты неабходныя меры на працягу 15 працоўных дзён з дня, наступнага за днём рэгістрацыі.
Кіраўнікам Таварыства пасля азнаямлення са зместам звароту ўносіцца рэзалюцыя з указаннем тэрміну выканання і выканаўцаў.
Выканаўца, указаны ў рэзалюцыі першым, арганізуе выкананне даручэння і падрыхтоўку адказу аўтару звароту. Адказ, падпісаны кіраўніцтвам Таварыства, на працягу 15 працоўных дзён з дня наступнага за днём іх рэгістрацыі накіроўваецца. аўтару звароту. Адказ павінен змяшчаць кароткую інфармацыю аб выніках іх разгляду або матывацыю прычын адмовы (пры адмове).
У выпадку, калі ў ходзе выканання даручэння з'явіліся абставіны, якія патрабуюць дадатковага вывучэння, тэрмін разгляду заўвагі або прапановы можа быць прадоўжаны дырэктарам Таварыства, яго намеснікамі па прыналежнасці, але не больш, чым на 15 працоўных дзён.
Апавяшчэнне грамадзяніна аб падаўжэнні тэрміну разгляду звароту рыхтуецца выканаўцам, указаным у рэзалюцыі першым, і падпісваецца дырэктарам Таварыства, яго намеснікамі па прыналежнасці.
Апавяшчэнне аб падаўжэнні тэрміну звароту павінна быць накіраванае аўтару не пазней, чым праз 15 працоўных дзён з дня, наступнага за днём яго рэгістрацыі.
Звароты, якія не адносяцца да кампетэнцыі Таварыства, разгляду не падлягаюць. Рашэнне аб гэтым прымаецца дырэктарам Таварыства, яго намеснікамі па прыналежнасці і ўносіцца імі ў рэзалюцыю.
3. Парадак падачы электронных зваротаў.
Электронны зварот падаецца ў адміністрацыю ЗАТ "Гомельскі ВБЗ":
- накіраваннем на адрас
Электронныя звароты павінны быць выкладзены на беларускай або рускай мове і адпавядаць наступным патрабаванням:
-
Электронныя звароты грамадзян у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў павінны змяшчаць:
- назва і (або) адрас арганізацыі або пасада асобы, якім накіроўваецца зварот за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур;
- выклад сутнасці звароту;
- Прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы заяўніка, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання) і (або) працы (вучобы);
-
Электронныя звароты юрыдычных асоб павінны змяшчаць:
- назва і (або) адрас арганізацыі або пасада асобы, якім накіроўваецца зварот;
- поўнае найменне юрыдычнай асобы і яе месца знаходжання;
- выклад сутнасці звароту.
Электронныя звароты, накіраваныя адміністрацыю іншымі спосабамі, не падлягаюць прыёму і рэгістрацыі. Калі для разгляду электроннага звароту па сутнасці неабходна ўказанне персанальных даных заяўніка або іншых асоб, за выключэннем якія змяшчаюцца ў звароце, заяўніку прапануецца звярнуцца з вусным або пісьмовым зваротам.
4. Нумары тэлефонаў "гарачых ліній", тэлефонаў даверу і даведачных службаў.
Нумароў тэлефонаў "гарачых ліній", тэлефонаў даверу на ЗАТ "Гомельскі ВБЗ" няма.
Нумары тэлефонаў для даведак:
- Прыёмная: +375 232 33-70-39
- Група справаводства і кантролю аддзела арганізацыйна-кадравай работы: тэл/факс: +375 232 33-70-96
- Галоўны бухгалтар: +375 232 20-60-78
- Аддзел арганізацыйна-кадравай работы: +375 232 33-70-86
- Аддзел маркетынгу: +375 232 33-70-32
- Аддзел матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння: +375 232 20-60-50
5. Найменне, месца знаходжання і рэжым працы вышэйстаячага дзяржаўнага органа і арганізацыі.
Вышэйшым органам кіравання ЗАТ "Гомельскі ВБЗ" з'яўляецца агульны сход акцыянераў. Звароты накіроўваць па адрасе: вул. Хімакова, д.4, 246014, г. Гомель. Рэжым працы: з 8.00 да 16.45, абедзенны перапынак з 12.30 да 13.15, выходныя дні:
субота, нядзеля. Адрас электроннай пошты:
6. Нарматыўныя прававыя дакументы, якія рэгулююць працу з зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб:
- Закон Рэспублікі Беларусь ад 18. 07. 2011 № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».
- Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15.10.2007 № 498 "Аб дадатковых мерах па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб".
- Закон Рэспублікі Беларусь ад 15.07.2015 № 306-З «Аб унясенні змяненняў і дапаўненняў у закон Рэспублікі Беларусь "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».
- Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 23.07. 2012 № 667 «Аб некаторых пытаннях працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб».
- Каментар да закона Рэспублікі Беларусь ад 15.07.2015 № 306-З «Аб унясенні змяненняў і дапаўненняў у закон Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».