Энергакантэйнеры
Тэхнічнае апісанне кантэйнера спецыялізаванага мадэлі 1СС-ЭГК-2? 80
Кантэйнер спецыялізаваны мадэлі 1СС-ЭГК-2? 80 па ТУ BY 400069471.042-2018 (далей - энергакантейнер) прызначаны для аўтаномнага цэнтралізаванага энергазабеспячэння буйнатанажных рэфрыжэратарных кантэйнераў, усталяваных на чыгуначных вагонах-платформах пры пастаноўцы іх у склад грузавога цягніка. Гэтак жа дапускаецца эксплуатацыя усталяванага ў энергакантейнере абсталявання пры стацыянарным размяшчэнні энергакантейнеры для прамысловага прызначэння.
Праца абсталявання энергакантейнера цалкам аўтаномная, без абслуговага персаналу, з захаваннем асноўных параметраў у зададзеных межах на працягу ўсталяванага часу (да 500 гадзін).
энергакантейнер абсталяваны сістэмамі выдаленага кіравання і дыстанцыйнага маніторынгу, кіраванне якімі ажыццяўляецца праз наземныя сеткі GSM-сувязі.
Сістэма дыстанцыйнага маніторынгу дазваляе адсочваць: месцазнаходжанне энергакантейнера з дапамогай навігацыі GPS / Гланасс; параметраў працы ДГУ (дызель генератарнага ўстаноўка); стан сістэмы пажаратушэння; узровень паліва ў дадатковым паліўным баку; наяўнасць (адсутнасць) працёку паліва ў дадатковым паліўным баку; функцыянаванне ДГУ (працуе ці спыненая); камутацыю сілавых раздымаў энергакантейнера і інш.
Сістэма аддаленага кіравання дазваляе ажыццяўляць: запуск і прыпынак кожнага ДГУ; камутацыю сілавых раздымаў сілкавання паміж двума ДГУ; ўключаць і выключаць падагрэў паліўных фільтраў ДГУ і інш.
кантэйнернае выкананне выраба неабходна для забеспячэння абароны дызельных электрастанцый і інжынерных сістэм ад неспрыяльных уздзеянняў навакольнага асяроддзя, а таксама для камфортнай працы абслугі пры правядзенні рэгламентных і рамонтных работ.
Дазваляецца перавозіць энергакантейнер марскім, рачным і аўтамабільным транспартам.
энергакантейнер абсталюецца на базе тыпавога кантэйнера тыпу 1СС (20 футаў).
У энергакантейнеры размешчаны:
- дзве дызель-генератарныя ўстаноўкі (далей - ДГУ),
- дадатковы паліўны бак для захоўвання дызельнага паліва,
- паліўная сістэма для аўтаматычнага папаўнення палівам расходных бакаў ДГУ,
- электрашчыт са ўбудаванай сістэмай аддаленага кіравання работай электраабсталявання і маніторынгу ДГУ,
- сістэма асвятлення, сістэма аўтаматычнага пажаратушэння, сістэма вентыляцыі.
- ДГУ ўстаноўлены намінальнай магутнасцю 100 ква (80 кВт) кожная.
Паліўная сістэма энергакантейнера складаецца з двух расходных бакаў ёмістасцю каля 200 л кожны, якія ўваходзяць у камплектнасць ДГУ, а таксама дадатковага паліўнага бака, аб'ёмам каля 6000 л. Дадатковы паліўны бак мае двайную абалонку для выключэння праходжання паліва. Прадугледжана магчымасць запраўкі дадатковага паліўнага бака як з вонкі кантэйнера так і праз адкрытыя кантавыя дзверы праз стандартнае прылада тыпу «Камлок» (хуткараз'емнае злучэнне для палівазапраўшчык).
Для астуджэння энергакантейнера прадугледжана сістэма вентыляцыі, якая ўключае дзве прытокавыя паветраныя засланкі і дзве паветраныя засланкі для скіду адпрацаванага паветра ад радыятарнага сістэмы астуджэння ДГУ. Адкрыццё і закрыццё паветраных засланак адбываецца аўтаматычна ад сігналу ўводу ў працу ДГУ.
Для забеспячэння пажарнай бяспекі і мер папярэджання ўзнікнення узгарання ў энергакантейнере размяшчаецца ўстаноўка пажаратушэння, па ўзгадненні з заказчыкам або аэразольнага, або газавага, ці парашковага тыпу.
У мэтах ўцяплення на ўсе сцены, падлогу, дах і дзверы энергакантейнера знутры ўсталявана цеплаізаляцыя т. 80 - 100 мм, якая абабітая сталёвымі лістамі.
На адной з бакавых сцен энергакантейнера ўстаноўлена два раздыма сілавой электрамагістралі для электразабеспячэння рэфрыжэратарных кантэйнераў. Ад кожнай ДГУ прадугледжваецца падача харчавання на любы з раздымаў, такім чынам, што пры адмове адной з ДГУ, рабочая ДГУ будзе падаваць харчаванне па чарзе на абодва раздыма.
Пры знаходжанні кантэйнера ў рэзерве, для бесперапыннага падтрымання сістэм у працоўным стане прадугледжваецца магчымасць падключэння да вонкавай сеткі 230В з дапамогай кабеля. Пры гэтым забяспечваецца аўтаматычная падзарадка акумулятарных батарэй ДГУ, падагрэў сістэм ДГУ і электрашчыта ў зімовы перыяд, а таксама харчаванне разеткі 230В на электрашчыце для правядзення работ па абслугоўванню і рамонту сістэм кантэйнера.
Наяўнасць сведчанняў аб дапушчэньні выдадзеных марскім рэгістрам суднаходства дазваляе эксплуатаваць дадзены кантэйнер як на шляхах чыгуначнага прызначэння, так і стацыянарна.