Сумешчаны вагон-дэфектаскоп вытворчасці ЗАТ "Гомельскі ВБЗ" вырабляецца на базе новага кузава пасажырскага вагона. У склад сумешчанага вагона-дэфектаскоп ўваходзяць: дызельнае памяшканне, электрашчытавы, майстэрня, аператарная, жылыя купэ, кухня, салон, туалет, кацельнае аддзяленне, тамбур; - сумешчаная дэфектаскопная каламажка; -дефектоскопiческiй комплекс.
Жылыя двухмесныя купэ абсталююцца бытавой мэбляй і прыладамі для камфортнага пражывання і адпачынку экіпажа вагона. Кухня абсталюецца кухоннай мэбляй, электра-і газавай плітой, посудам для падрыхтоўкі ежы, кухоннай выцяжкай. Па жаданні заказчыка вагон можа быць абсталяваны пральнай машынай. Салон абсталюецца мэбляй, бытавой тэле-, аўдыё- і відэаапаратурай, посудам для прыёму ежы, бытавым кандыцыянерам.
У операторной ўсталёўваюцца камп'ютэрныя сталы, спецыялізаваны дэфектаскопiчны комплекс, апаратура кіравання ультрагукавым і магнітным каналамі, цягніковая радыёстанцыя, бытавы кандыцыянер. Дызельнае памяшканне абсталюецца дызель-электрычным агрэгатам для забеспячэння электраэнергіяй дэфектнаскопiчнага комплексу, намагнічваючай сістэмы дэфектаскапичнай каляскі і бытавых прыбораў у працэсе работы, варштатам для вытворчасці слясарных работ пры бягучым рамонце абсталявання, кампрэсарам.
Кузаў вагона пасажырскага | Мадэль 61-537.1 |
Шырыня каляіны, мм | 1520 |
Колькасць восяў, шт. | 4 |
Дыяметр колавых пар па крузе катання, мм | 950 |
База вагона, мм | 17000 |
Статычная нагрузка ад колавай пары на рэйкі, кн, не больш | 160 |
Маса ў падрыхтаваным стане без абслуговага персаналу, кг, не больш | 65000 |
Максімальная хуткасць, км/ч: | |
- рабочая пры кантролі магнітным метадам | 60 |
- рабочая пры кантролі ультрагукавым метадам | 40 |
- транспартная з асобным лакаматывам | 120 |
- транспартная ў складзе цягніка | 100 |
Мінімальны радыус крывых, м: - у працоўным становішчы - у транспартным становішчы |
160 125 |
Впiсыванiе ў габарыт па ДАСТ 9238-83 у транспартным становішчы | 1-Т |
Даўжыня кузава, мм | 23962 ± 20 |
Шырыня кузава, мм | зюб: 1 ° |
Шырыня кузава па назіральным вокнаў, мм | 3366 * ° |
Вышыня ад узроўню галовак рэек, мм | 4357120 |
Даўжыня па восях автосцепок, мм | 24.537.120 |
Абслуговы персанал, чал. | 8 |
аўтасчэпкі, тып | СА-3 з паглынальным апаратам Р-5П |
Тормаз, тып | Аўтаматычны (Электрапнеўматычныя, пнеўматычны) і ручны |
Колькасць тармазных восяў, шт. | 2 |
Дызель-электрычны агрэгат магутнасць (агульная), кВт, не менш | 13 |
Пераўтваральнік 50/220 У, | 3,6 кВт |
Кампрэсар паветраны | CIAO 25/185; 220 У, 50 Гц 0,5-0,6 Мпа |
Радыёстанцыя цягніковая караткахвалевага | РК-1Б |
Акумулятарная нікель-кадміевага батарэя | 40KL250 |
Сярэдні тэрмін службы да капітальнага рамонту, гадоў | 6 |
Аб'ём вады, л, не менш -. | |
- у сістэме ацяплення | 900 |
- у сістэме водазабеспячэння | 650 |
- у тэхналагічнай сістэме | 3750 |
Хадавая частка: - котловой каляска - некотловая каляска |
Тып 2 па ДАСТ 10527-84 Тып 2 па ДАСТ 10527-84 |
Кліматычная ўстаноўка - тып - магутнасць, кВт, не менш |
Цяпло-Холад 6,95 |